Cele profilaktyki zdrowotnej

Jest to wydatki lubimy. Jesteśmy coraz coś chcemy dla pieniędzy spędzimy.

Trzydzieści procent wszystkich dolarów opieki zdrowotnej jest wypłacana do dostawców wszelkiego rodzaju. Trzydzieści procent zwraca instytucje: szpitale, firmy farmaceutyczne, producenci inwalidzkim i tym podobne. Pozostała część (40% czyli około $ 920 miliardów dolarów w 2008 roku w USA) po prostu …osrgdynia znika. Rozumie się samo przez się do działalności i usług, które nie zapewniają opieki zdrowotnej dla pacjentów.

Jeśli Kongres czyni prawa bez dowodu z wyprzedzeniem co prawo będzie faktycznie (Powód # 3), złe rzeczy się zdarzają. Publiczny dostaje dwie niepożądane efekty: przepisy, które szkodzą nam i ogromne koszty, zawsze dużo, dużo więcej niż Kongres prognozowanych kiedy zdał przepisów. W roku 1990 wykazały, że GAO Medicare już kosztują 845% więcej niż szacowano w 1965 roku.

Dwa dobre przykłady tego, jak Kongresu akcji bez dowodu szkodzi nam (Powód # 3) są HIPAA (Health Insurance przenoszenia i Accountability Act) oraz CPSIA (Consumer Product Safety Improvement Act). Pierwszy – HIPAA – był drakoński i kosztowne rozwiązanie, które Kongres nigdy nie okazało nie było problemu. CPSIA miało chronić konsumentów przed zatrucia ołowiem. Jego wymogi, CPSIA nieumyślnie zabił całą branżę dom odzieży dziecięcej.

Federalny biurokracja pochłania tyle pieniędzy, ponieważ a) wykonuje wiele zadań, oraz b) że nie ma żadnych powodów, aby być skuteczne. Oprócz zarządzania przepływem dolarów, ludzi i dokumentów, biurokracja zajmuje się kontrolą jakości, wymusza zgodność z przepisami, jest ciągle starają się pogodzić, i jest zaangażowana w niekończącej się walce o wykorzenienia oszustw i nadużyć. Jednak analiza kosztów / korzyści – wymóg we wszystkich innych działaniach, które wymagają pieniędzy – nie jest częścią http://pozycjonowaniekalisz.pl tego, jak Federalna biurokracja działa.

Wpis zawdzięczamy

Author: przychodnia-chotomow.pl

Share This Post On